13:e plats igen

2008-05-22 @ 00:08:23 | Poker
Lite trött på att åka på trettonde plats....Turneringen började med 3000 i startstack, ganska snabbt var jag uppe i 5000. Sedan lyckades jag bluffa bort det mesta och hade 253 marker kvar....
Då lyckades jag trippla upp och var uppe på 1200 med mörkarna. Sedan stal jag tills jag hade 1700, ingen synade.
Sedan lyckades jag få AA och fick syn. Uppe i 4000, handen direkt efter AA igen och fick betalt igen. 9000 och på den vägen var det. Hade lite otur med hur de två sista borden lottades, alla stora stackar hamnade på mitt bord, låg trea då. Den största stacken på det andra bordet hade 30000 och 8 st på mitt bord hade mer än 30000. Sjukt...Gjorde ett par moves men fick mothugg och var tvungen att retirera. Gjorde till sist en reraise med A4 och fick syn av 22 som satte sin triss på floppen. Surt, speciellt eftersom det var bordets sämsta spelare. Nåja 200kr i satellit blev till 2000kr. Får man vara hyfsat nöjd med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback