AA mot QQ första handen...

2008-05-26 @ 14:44:21 | Allmänt
Inte gått något vidare i helgen, hade ett par ITM placeringar bl.a en 12:e plats i Titan pokers $6000 guarantee men i gått back c:a 2000kr. En jobbig hand var när jag fick AA  mot QQ efter 3 händer i Sverigerankingen igår. Han höjde c:a 15ggr  BB till c:a 300 (väldigt konstig höjning). Jag reraisar till 700. Då borde han insett att jag sitter på AA,KK eller AK.  Han gick då allin och jag blixtsynade. Han fick en Q på floppen. Uruselt spel av honom, men han hade i alla fall tur och träffade damen. Hellre ha tur än vara bra antar jag. Men jag får väl ta igen det i veckan med lite nya finalbord och vinster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback