Ingen tur....

2008-05-08 @ 09:00:21 | Poker

I förrgår spelade jag ett antal turneringar och jag spelade så uselt och utan tålamod. Så igår kväll bestämde jag mig för att koncentrera mig och spela lite tightare (spela bara bra start händer typ AA, KK, QQ,JJ,AK, AQ) och mycket riktigt gick det betydligt bättre, men jag hade ingen tur. Åkte med KK i en turnering som var ett kval till ECOOP (Europeiska online mästerskapen) mot JJ som synade min all in och träffade sin tredje J på floppen. Åkte sedan med triss i 4:or mot triss i T (tior) i en annan turnering. Sista turneringen Spelade jag lite tiltad (på dåligt humör efter bad beats) och därför lite sämre och där får jag skylla mig själv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback