ITM i 500kr igen, tack vare Gus?

2008-05-14 @ 09:50:37 | Poker
Spelade Sverigerankingen igår, gick så där, alla moves jag gjorde blev reraisade och men jag fick inte betalt för mina bra händer. Dålig timing helt enkelt. Känns som jag spelar ganska bra poker i början av turneringarna, men blir för tajt mot slutet. Har dock blivit bättre i det avseendet efter att ha läst en hel del i Gus Hansens bok "Every hand revealed". Den skiljer sig från andra böcker, eftersom hans spelstil är ganska annorlunda jämfört med vanliga pokerböckersteorier. Ganska stor skillnad jämfört med Dan Harringtons böcket t.ex. Allt är naturligtvis inte bra men ibland så får man sig lite tankeställare. Kom ITM igen på 500krs men bara en 13:e  plats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback