Nytt rekord i finalbord

2008-05-20 @ 01:01:10 | Poker
Spelade 5 turneringar i går och kom till finalbordet i 3 st. Spelade European Daily på Pokerroom, men åkte i mitten av fältet. Spelade 21.00 100kr Svenska spel, men åkte som 80:e ungefär. Spelade också 300krs 20.30 på svenska spel som jag vann, c:a 6000kr i första pris, sedan kom jag fyra i Titanpoker 6000 dollars guarantee och vann 600 dollar.  Mitt tredje final bord blev på Svenska Spel 500krs 22.00 som jag kom 4:a i och som också gav c:a 6000 kr. Allt som allt en bra kväll, men jag ledde båda de turneringarna jag kom 4:a i när det var 4 eller 5 st kvar. Bad beats och otur i timingen gjorde att jag ändå åkte snabbast. Men för att komma dit hade jag å andra sidan haft otroligt mycket tur. Nåja, lite mer pengar till bankrullen. Andra månaden i rad jag tjänar mer pengar på pokern än på att jobba. Så är det ju tyvärr inte hela tiden, så det lär väl vända snart....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback