Helt sjukt!

2008-12-01 @ 00:21:18 | Allmänt
Spelade dag 2 av poker SM ikväll. Svängningarna var enorma, både legat sist och legat chiptvåa. När det var c:a 20 st kvar började började allt strulet. Var då chiptvåa med 1800 000 i marker. Två på mitt bord satt plötsligt ut, vs pausade. Ovanlgt när vi spelar om c:a 3 miljoner kronor. Visar sig att det är så många som railar att de som spelar inte kan komma in på bordet. Jag hamnar i mitten av dessa två och ett krig om mörkarna bryter ut där jag förlorar ner till 600 000, både överkörd och råkatde ut för att par coolers. När det är 15 st kvar så bestämmer SvS att pausa turneringen. Jag ligger då på en sjunde plats med c:a 1000 000 i marker. Efter en timmes väntan bestäms det att turneringen ska fortsätta imorgon kl.19.00. SJUKT! Otroligt dåligt av Boss Media som gjort programvaran. Ingen aning om vi får någon som helst kompensation. Fortsättning följer.......

Kommentarer
★ Martin Bring

Spännande att det går bra, men tråkigt med allt strul. Måste komma ihåg att följa dig ikväll.



Är Ken kvar slå ut honom från mig :)



Lycka till!

2008-12-01 kl. 17:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback