Macbook Air.....

2008-10-24 @ 10:14:18 | Prylar
Blev naturligtvis blåst på blocket, och har nu gått via banken för att försöka få tillbaka pengarna. Fick dock reda på att de kontaktat personen men inte fått svar så har nu dessutom polisanmält, men det är lång väntetid. Kanske kan jag få ut hans/hennes namn tidigare så jag kan ansöka om utmätning hos kronofogden. Nåja, drabbade ingen fattig i alla fall. Men när jag får reda på personens namn ska jag se till att jäklas lite med honom. Har någon några bra idéer så kommentera gärna. Allt måste dock vara lagligt (nåja, inte ge långa fängelsestraff i alla fall) och inte vara ämnat att tillfoga fysisk skada eller tillfoga tredje part någon skada. Har några idéer själv, men vet inte om alla är så bra. Beställa pizzor med hemkörning,,  ( synd om pizzerian dock, därför tveksamt) beställa bibelinformation från jehovas vittnen (går att göra på nätet). Beställa prenumerationer till otrevliga publikationer i hans/hennes namn. Intresseanmäla honom för hembesök av olika dörrförsäljare. Lämna ut hans telefonnummer och namn på allsköns sajter i hopp om en svärm av spampåringningar från jobbiga försäljare. Beställa prylar på nätet i hans namn ( från Dustin för de sköter sina kunder så dåligt). Sätta in annonser på blocket med hans telefonnummer och namn. Lämna ut all information om honom på nätets olika tillhåll för tvivelaktiga element. Kontaktannons i hans namn. Ringa och säga upp eventuella tjänster han har som el,telefon. Flyttanmälan.Som sagt vissa av dess hämndaktioner är kanske lite över gränsen för vad som jag tycker är OK, men har jag en dålig dag och är lite sur så kanske....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback