Men tilta mig lagom.....

2009-04-23 @ 22:42:18 | Allmänt
Jaha, kom tia igår i 500krs, bad beat naturligtvis. Och i sverigerankingen ikväll satt jag i position på totalledaren. Har 4600 i stacken och Ms Lotta höjer till 600 på lilla mörken. Jag ställer me AQ, och hon tänker....länge.....och synar med....................K9s.......WP fisk. Nia på rivern naturligtvis. Två händer senare dubblar hon igen med AJ efter att återigen riskerat hela stacken med sämsta handen. Snacka om att suga...... Detta tiltar mig och får mig att ge bort hela stacken i min pokerstars satellit till söndagens WSOP satellit. Jag blir så trött. Ikväll måste jag bara vinna  500krs, är värd varenda utdragning jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback