Pokerkryssning

2009-04-17 @ 22:05:56 | Allmänt
Jaha då sitter jag här i hytten och har ätit en god middag på den ryska restaurangen på båten. Saknade Liv, men hade min iPhone igång och hoppades på chatmöjligheter utan lycka. Började blogga där men det gock inte att committa så försöker igen nu i hytten. 21.00 träffades satellitvinnarna och PAF bjöd på en drink. Vi fick otroligt fula tröjor att ha på oss, men de lovade ett jumbopris och ett last longest pris så får ha på den iaf. Bild kommer kanske. Vi skulle även få lite extra service vid borden, så jag hoppas de bjuder på lite irish coffe, vilket var jäkligt gott. Nu gäller det att nyktra till och skärpa till sig till turneringen......eller kanske inte. Brukar bli lite för tajt spel i början så kanske ska testa lite mer lös approach. Vi får se. Vore ju kul att ha haft med någon man känner (helst Liv) men träffade lite trevliga människor som vunnit satelliter så man får väl öva sina "social skills". Återkommer när jag har något att rapportera....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback