TIIIIIILT!

2009-04-07 @ 21:32:35 | Allmänt
Åkte precis från Sverigerankingen p.g.a en spelare vars nick var KALLEMYDIA. Bara hans nickname säger ju att killen är lite......ovanlig. Jag hade 99 och raisade 3ggr BB, han synade mig med A7ruter. Floppen kommer 6 4 8 jag har över par och betar halvpott, han synar. Turn kommer 9, skönt med triss, men färgdrag ute. betar igen halvpott, han synar,potten nu på 2000. river 5, Han satsar på sin stege jag ställer han synar. Otur, men jag kan fortfarande inte förstå att han är med hela vägen till rivern. Jag vet att han är ganska dålig, har spelat mot honom innan och jag hade anteckning på honom som fisk, överspelar ofta, svårt att lägga marginella händer. Antar att jag hade otur och han lite tur. Men jäklar vad han tiltade mig.....

Kommentarer
★ kallemydia...

hahaha fisk va de ja

2009-05-30 kl. 18:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback