Fler bilder....

2009-12-30 @ 08:54:08 | Allmänt
Julklappsutdelning vid poolen
Click here to see original size

Click here to see original size



Julmiddag med Mai Tais, Margaritas och Chang istället för snaps och julöl

Click here to see original size


Strandbilder, bad, lek och mat....
Click here to see original size

Click here to see original size

Click here to see original size

Click here to see original size

Click here to see original size

Click here to see original size

Click here to see original size

Kommentarer
★ Alva

Hej Siri.Jag saknar dig JÄTTE myket.NI ser ut att- ha det mysit.Nintendo DS är kul.Hej då från ALVA. PS det har varit 10-14 minus grader.Och vi har byggt en snö grotta.Klas och Isak saknar Sander och Singne också

2010-01-02 kl. 17:20:18
★ Siri

Hej!jag saknar dig okså.

Detär jäte många vild hundar här.Det är synd om dem.

Jag har fåt två virknings böker jag och mamma har

gjort två figurer du kanske okså vill proa.Hejdå

från Siri.

2010-01-03 kl. 07:06:17
http://rosjon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback