Ute ur SM

2009-12-05 @ 20:25:15 | Allmänt
Ute strax innan paus, lite väl aggressivt spelat med AQ mot KK. Sånt är livet kan inte spela på topp varje gång. Synd att man inte kan göra det när det verkligen gäller.....irrterad på mig själv. Dubblade i andra hande då jag träffade trissen på floppen med 33. Sedan gick det stadigt neråt, handen som gjorde mig lätt tiltad var när jag träffat par i knektar och det ligger tre kungar utöver knekten på brädan. Killen har naturligtvis träffat K.
Men mest irriterad är jag över Livs otur. Träffar hon triss får den andra stege, har hon KK blir hon synad av en fisk med Q8 som träffar två par på turn....
Att hon inte redan är ute visar hur bra hon är. Jag hade varit ute för länge sedan med hennes händer.

Kommentarer
★ Bosse

HaHa Du kom ju ialla fall längre en oss

Häls,Edmar & Sponi

2009-12-06 kl. 17:07:49
★ bosse

Där såg jag allt fel,Sponi va ju mycket bättre,men vad gör det när man inte går till pengar :)

2009-12-06 kl. 17:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback