Klart med nytt uppdrag

2009-02-27 @ 09:05:25 | Allmänt

Nu är det klart med nytt uppdrag. Jättekul eftersom det var just det uppdraget jag mest ville ha. Intressanta arbetsuppgifter och det innehåller en hel del utmaningar som ska bli kul att ta tag i när jag börjar någon gång i mars, när är inte riktigt bestämt än. Nu gäller det att försöka pussla ihop vem som ska ta hand om Signe, eftersom vi fortfarande inte har en dagisplats förrän i augusti. Släkt och vänner kan hjälpa till hoppas vi.

Firade med lite chips och dip, första gången på två månader. Kör fortfarande Atkinsdieten men äter lite mer kolhydrater än 20g per dag. 16kg ner från högsta vikten hittills, 6 kg kvar innan jag ska hitta jämviktsläget.

Wasamuséet igår var en riktig hit även för de minsta, Signe och hennes kusin Idun. De brydde sig kanske inte om var de var, men fanns stora ytor att springa på, intressanta människor att titta på och sedan var ju mormor och morfar där. Siri och Sander tyckte det var riktigt kul med skeppet och lärde sig väldigt mycket nytt.

När jag drog ut en kindtand för ett par år sen hade jag ont i flera veckor, Siri slutade klaga på ont redan samma kväll som hon dragit ut hennes. Skönt, då blir nästa vecka inte lika läskig.

Spelade Sverigerankingen men åkte på 58:e plats, ok spelat men blir lite passiv när jag får långa perioder med korttorka. Till slut gör jag något dumt i ren frustration. Nåja helt ok iaf. Dessutom gick jag 600kr plus på cashgame, första gången jag spelat på säkert en månad. Gick dessutom plus på mina Sit-n-goes, så det blev en plus kväll trots inköp till Sverigerankingen och 500krs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback