Svenska Poker Akademin

2009-02-02 @ 21:34:16 | Poker
Fick en inbjudan i fredags till Svenska Poker Akademin, lät ok med gratis tre rätters middag och lite seminarium, så jag och Liv tänkte gå. Frågade Svenska Spel varför jag fått den och det visar sig att de brukar bjuda SM- och DM-vinnarna och eftersom Main Event blev avbrutet beslöt de att bjuda de kvarvarande spelarna. Så jag och Liv går dit och spelar dessutom i turneringen bägge två. Kan ju vara kul. Just nu spelar jag månadsfinalen för januari i Sverigerankingen, ner 1000 från startstacken på 5000 än så länge, 1 h in i turneringen. Annars blir det 200krs Sit-n-Goes och 500krs kl 22.00. Blev badbeatad i Bodogs turneringar som jag brukar spela på söndagar, och kom som bäst på 24:e plats av c:a 1000 startande i deras 10K garanterade. Åkte på ett tiltigt move i 100K garanterade. Sverigerankingen gick inte heller speciellt bra, träffade inga floppar och bluffade för mycket. Bättre lycka nästa gång....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback