Vilken kväll/natt

2009-02-14 @ 08:32:52 | Poker
Man måste typ sitta uppe så sent man orkar  på helgnätter eftersom det är så otroligt bra möjligheter att tjäna pengar. Spelade enbordsturneringar (Sit-N-Goes) med 10 deltagare, på alla möjliga nivåer, 100krs,200krs,och några 300krs. Drygt 3000kr plus, och så har det varit nästan varje helg. Otroligt många som man aldrig ser på vardagarna som dyker upp på helgerna och bränner av lite pengar på poker. Måste bara orka hålla mig vaken längre så jag kan vinna mer. Men vi får väl se hur det går i natt, backar säkert lika mycket då. Har bara svårt att tro det. Gå in och kolla på Sharkscope.com och sök i databasen på mitt nickname rosjon på pokernätverket Svenska Spel så får ni se mina stats

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback