6:e plats i 500krs

2009-01-20 @ 10:08:43 | Allmänt
Igår blev det en 6:e plats i 500krs, 4000kr. Spelade som vanligt, hade lite tur och inte jättemycket otur. Framför var det en spelare Mr Lego som i stort sett gav bort sin stack genom att gå allin, med 35suited mot min AQ och sedan med annat skräp mot min KK. Han var tydligen inte motiverad eftersom han vann  veckopotten dagen innan. Något jag själv kan ha problem med om jag spelar på för låga insatser. Har därför lagt av med 100krs turrarna just nu, får se om jag spelar igen längre fram. Fortsätter dock med SnG 100krs så länge jag känner att det är lätt att gå plus. Inte så kul men betalar turneringsinträdena iaf. Satt på hotellrummet i Borlänge och spelade i söndags, vi var där på en kort skidsemester eftersom Liv ska åka tjejvasan och behövde träning på snö. Fick flytta in på toaletten för att inte störa resten av familjen och det slutade med 50kr plus efter att ha gått back på SnG men plussat 165kr i och med en 14:e plats i 500krs. Mycket jobb för lite pengar.......;-)

Kommentarer
★ Daniel

Hehe hann kolla lite av ditt spel i 500. Det jag kolla var ju en del oflyt All in vs AK när du hade AA osv. Så kommer en stege ut på bordet. Jag gillar verkligen din timing med KJ, KQ eller QJ har sett dig vinna en del med dessa händer det är nice.



Finns ingen möjlighet att du kanske kan fixa sån där handhistorik via Universal Replayer som du har gjort i ett tidigare inlägg här på bloggen. Det tyckte jag var väldigt soft att följa.



Jag har själv försökt att få det att funka med SvS men inte lyckats speciellt bra, men enligt programmets hemsida står det att, "finns inte pokerrummet i listan i programmet så funkar det inte" Men verkar som du har fått det att funka iaf? :)

2009-01-21 kl. 07:32:38
★ Jonas Rosqvist

Ska försöka få till det med replayern, har någr turneringar nu som jag gått långt i. Tror jag använder HHConverter för att det ska funka med SvS.

2009-01-21 kl. 10:55:22
http://rosjon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback