Anstånd

2009-03-18 @ 19:12:30 | Allmänt
Svenska spels jurist har hört av sig till vår jurist och bett henne om anstånd till på tisdag, vilket hon gick med på eftersom det var skäligt med tid. Så nu väntar jag med spänning på nästa tisdag.
Beställde ett knässkydd i förra veckan, skulle bara ta ett par dagar men har fortfarande inte fått det tyvärr. Lite orolig, kommer det inte blir det lite svårt att åka skidor nästa vecka. Får ringa och kontrollera imorgon. Kostade en del, 5000 spänn plus moms så jag hoppas det funkar.
Imorgon är Liv hemma och jag beger mig tidigt till jobbet. Har funkat med Cattis som barnvakt och imorgon eftermiddag tar mormor Signe tills jag kommer hem. Lite stressigare när man jobbar heltid och allt blir mycket senare på kvällarna. Barnen och man själv är tröttare och grinigare. Men blir bättre sen när man kommer in i det mer hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback