Bra spel och lite tur.....

2009-03-04 @ 08:24:50 | Allmänt
Såja, back on track, inga finalbord men 103:e plats i Sverigerankingen efter supertightspel, åkte med QQ mot KK. Hade lite tur innan med 99 mot KK så det är väl rättvist....eller nja. Efter igår tycker jag att jag har rätt att dra ut en del. 1700 plus på Sit-n-Goes igår, bara en turneringsklonk som saknas nu. Kommer snart, känner det på mig.
Börjar jobba den 9:e, men bara en dag sedan är det den 16:e som gäller. Idag blir det lite fixa här hemma, sortera tvätt om SIgne tillåter, hämta Siri kl.13 och åka till Farsta och handla födelsedagspresenter till Liv samt fylla på förråden till födelsedagsfrukost och middag på kvällen.
Det blir inget SM för min del i år, kommer inte att försöka kvala utan lägger pengarna på VM istället, ligger inte så bra till i tid med tanke på mitt nya uppdrag.

Kommentarer
★ Josefine

Vad är VM?

2009-03-04 kl. 14:24:59
★ rosjon

VM är Världsmästerskapen i poker också kända som WSOP World Series of Poker, ett 50-tal turneringar som går under en månad juni-juli varje år. Själva huvudturneringen, Main Event kostar 10 000 dollar att vara med i. De andra turneringarna är billigare. Jag tänker kvalifivera mig d.v.s vinna inträdet till Main Event inkl resa och hotell

2009-03-04 kl. 16:04:30
http://rosjon.blogg.se/
★ Josefin Jo :) the best

OBS! Jag är itne Josefine. Been there...och festat med deltagare tjohooo, alltså poker-VM i Las Vegas. Om du inte vet vem denna Josefine är så kan du ju vara glad över att du har en unik och okänd besökare :)

2009-03-07 kl. 23:25:48
★ Jo :)

OBS! Jag är inte Josefine. Been there...och festat med deltagare tjohooo, alltså poker-VM i Las Vegas. Om du inte vet vem denna Josefine är så kan du ju vara glad över att du har en unik och okänd besökare

2009-03-07 kl. 23:31:04
http://www.pluggochtraning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback