Grattis på födelsedagen

2009-03-05 @ 08:20:29 | Allmänt
Idag fyller min sambo Liv år, så vi väckte henne med sång och presenter. Nåja, inte så många presenter eftersom det är svårt att handla med tre barn, speciellt när det ena barnet borde ha sovit för ett par timmar sen. Men ska köpa en till idag om jag får lov att komma iväg ett tag.
Hade varit kul och kunna väcka henne i morse med att säga att "jag vann 15000 dollar inatt" men tyvärr så fick jag ett par oturshänder så det blev inte mer än 300 i pokerstars 80000 dollar garanterade. Åkte på 23:e plats av drygt 1800 spelare. Var chiptvåa ett bra tag, men TT mot AA och QQ mot KK satte stopp för det. Inte mycket att göra, man måste ha tur och inte ha en bra hand när någon annan får bättre. I Sit-and-goes backade jag lika mycket som jag gick plus igår, det var inte speciellt kul, men spelade som jag skulle så det jämnar ut sig så småningom.Fick i alla fall läst en hel del i Scrumboken medan jag spelade, väldigt bra bok. Ikväll blirdet födelsedagsmiddag, kval till pokerkryssningen samt Sverigerankingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback