I Vemdalen

2009-03-22 @ 22:18:59 | Allmänt
Då var vi framme i Vemdalen efter 7h resa (6h körtid). Det snöar rejält här men vi har inte hunnit testa att åka skidor än för vi kom fram ganska sent. Fin stuga, men tyvärr så är det långt mellan vår och vår medresande familjs stugor. Inte fågelvägen, men ingångar är på var sin sida om längan. Men det ska nog gå bra. Imorgon börjar skidskolan på förmiddagen för Sander och efter lunch för Siri. Vi ska laga middag imorgon kväll, för vi blev bjudna idag, men det är ganska skönt att inte behöva gå på restaurang. Har fipplat med min iPhone för att få igång den som 3G-modem och det går faktiskt bra trots att Apple inte stödjer detta än. Ska ju komma en version 3.0 i sommar med funktionaliteten inbyggd, men just nu kör jag med en tredjeparts applikation som jag laddade ner innan Apple bannade den från Appstore. Så nu kan jag spela Sverigerankingarna och läsa mejl från jobbet när ungarna lagt sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback