Spelade bättre men....

2009-03-03 @ 10:28:13 | Poker
...det gick inte bättre. Sämsta kvällen på länge, gick inte ens bra i Sit-and Goes. Ingen hand stod och jag drog inte ut som jag brukar. Jobbigast var att åka med TT mot T8 i månadsfinalen. Denna duktiga spelare synade min allin preflopp och lyckades jobba in färgen. WP fisken. Lucky75 var hans nick, så nu vet ni ytterligare en fisk förutom mig. Nåja, nya tag ikväll, Sverigerankingen, 500krs  och lite Sng. Ser ut som jag ska börja jobba den 16 mars eller strax därefter, då är det slut på det goda föräldralediga livet....kul men lite synd också. Signe är så kul nu eftersom hon fattar så mycket. Men det är nog bäst för Signe att få lite annan stimulans nu, hon börjar bli lite trött på mig märker man.
Börjat förbereda mig för nya uppdraget, och man blir ju definitivt motiverad när man testar alla nya features i VSTS och läser om utvecklingsmetodik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback