Rösta på mig

2009-05-01 @ 11:08:18 | Allmänt
Det har startats ett nytt pokerforum på nätet som heter www.donkr.com. Ni som varit med ett tag kanske känner till ett annat forum som startats av pokerproffset Bo Sehlstedt alias Legato. Detta forum har nu bytt skepnad och blivit www.donkr.com. Jag har bloggat på det nya forumet och de startade en tävling, en sorts Robinson för pokerspelare. De har valt åtta spelare till tävlingen varav jag är en. Här finns en beskrivning av de andra deltagarna:
Pokertalents deltagare.

Hur går det då till? Jo varje vecka röstas en deltagare ut. Detta avgörs till en tredjedel av en jury, en tredjedel av resultat i en Sit-n-go som spelas varje måndag och till en tredjedel av röster från medlemmar på www.donkr.com. Som ni förstår vore det trevligt om ni röstade på mig. Krävs då att ni registrerar er som medlemmar på forumet och sedan kan ni från 4:e maj rösta på den deltagare som ni gillar bäst. Jag kommer att blogga och lägga in handanalyser och foton på sajten.

Vad vinner man då? Jo, jag har chansen att vinna en resa till Poker-VM i Las Vegas i slutet på juni. Tävlingen pågår fram tills 21:a juni. Wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback