Det hjälper att gnälla

2009-10-22 @ 20:10:42 | Allmänt
Det hjälpte att gnälla lite, har nu  vunnit en liten rebuyturre på betfriends och kom på finalbord i 500krs. När jag vann rebuyturren hade jag definitivt fått tillbaka min sjukt övernaturliga tur. Alla händer stod, även om jag ibland var tvungen att åter-dra-ut (re-suck-out).
Rebuyturneringar är rätt trevliga har jag upptäckt sedan i somras. Jag kan spela mycket löst i en timme och sedan så är man rätt djup ganska länge, djup för att vara turnering alltså. Det är man ju inte så ofta när man spelar vanliga turneringar. Borde passa bra cashgamespelare bättre än vanliga turneringar.
I och med att jag skaffat mig en på gränsen till "maniac" tableimage, så får jag sedan bra betalt när jag återgår till "tight-is-right".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback