Dubbelkval och VAB

2009-10-14 @ 10:00:21 | Allmänt
Hemma idag igen med Signe som är ganska pigg men har haft ont i öronen. Just nu leker hon själv och bäddar ner sina dockor, en favoritsysselsättning.
Nu har Liv också kvalat in till SvS SM-online och jag har lyckats kvala in till Unibets SM också, två ggr till och med, så jag byter min andra kvalplats till SM i Headsup och SM i Shorthanded. Så många turneringar i  SM i november blir det.
Igår åkte jag i första handen i Sverigerankingen. Fick kåk på rivern, men min motståndare hade turnat en straight flush. Sen verkade det som om det var förgjort resten av kvällen tills dess jag kvalade in på Unibet för andra gången. Spelar dock väldigt bra just nu (när jag inte är tiltad) så om jag bara har lite mindre otur så kommer det nog att trilla in lite mer vinster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback