Första 10 dagarna

2010-08-11 @ 18:13:23 | Allmänt
Har nu uppdaterat min statistik för de första 10 dagarna. Hämtade info från sharkscope och från de olika sajterna och la in i Hagbards statistikformulär i Excel. Tog en stund men om man gör det löpande så går det nog lättare i fortsättningen. Har haft otroligt bra resultat de första tio dagarna, men får jobba hårt om det ska hålla i sig.
Jag har spelat 63 turneringar med inköp på sammanlagt $4975 och och har en ROI på knappt 100%.
Har dessutom lämnat de två sajter där vinsterna inte är skattefria enligt skatteverkets regler just nu och håller på att flytta bankrullen till skattefria alternativ istället. Som tur var är det inte på de sajterna jag gjort mina vinster.

Jag tror det blir svårt att upprätthålla samma höga ROI under en längre period, men siktar på att försöka hålla den runt 75%.
Ska ge SvS en ny chans och spela lite mer där, och även försöka hitta fler turneringar med värde på Everest.
Är inte så förtjust i Ongame men lär väl bli en del spel där med.
Blir även en hel del spel på Cake när jag hittar nån skattefri sajt och antagligen mer spel på andra sajter.
Pacific verkar vara skattefritt så det ska jag undersöka vidare.
Jag tror och hoppas att nyckeln till framgång är att spela så många turneringar som möjligt så nära mitt maxinköp som möjligt. 63 turneringar på 10 dagar är lite, jag borde kunna spela fler, men jag har inte kunnat fokusera helt och fullt på pokern och jag prövar mig fram för att få fram ett bra arbetssätt. Är lite begränsad av min skärmstorlek, men har ingen lust att skaffa en större dator, och det kanske är bra att jag begränsar mig till 6-7 turneringar samtidigt.
Läst en hel del i "Winning poker tournaments one hand at a time" del 2 och jag har förändrat mitt spel efter att bubblan brustit en del. Intressanta böcker, både del 1 och 2, jag kan definitivt rekommedera dem bägge två. Investera $20 och 5 timmar per bok och du lär tjäna in pengarna snabbt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback