Siri 10 år

2010-12-19 @ 00:00:18 | Allmänt
Inte så många inlägg, för fullt upp på jobb- och hemmafronten. Det närmar sig jul, jakten på klappar intensifieras, alla barnen ska få lika många för lika mycket, och sen hade Siri födelsedag idag. Lyckade presenter, och en lyckad dag, Siri verkade helnöjd. Signe bröt ihop imorse när hon fick en bandyklubba som minipresent (Livs påfund för att avunden mellan barnen inte ska bli lika stor), hon ville ha en docka;) Sander fick en fotbollstidning och var glad.
Siri fick ett otroligt stort stall till alla sina Schleich hästar som hennes morfar gjort själv, ska ta ett kort och lägga upp, för det är inte direkt vad ma  väntar sig av ett hemmabygge. Sen blev det finaltittande på Robinson i efterhand, (Survivor är bättre, men inte lika tufft) och sedan bäddande för två extra barn, kusiner som stannade kvar efter födelsedagsfesten.
Imorgon söndag pingisturnering och Sverigeranking och PAF Goldrush. Ingen poker, varken igår eller idag, för mycket annat på gång.
Får se om det kan bli en mellandagspoker i källaren, mejlar ut för att pejla intresse, om någon i stockholm är intresserad så lämna en kommentar så kontaktar jag om detaljer. Inga höga nivåer, bara för att det är kul.
Lite sugen på Christmas Poker Week men 20K för main känns (och är) lite för mycket för min rulle.
Sista veckan innan jul väntar sedan och sen är det ledigt (med mycket poker hoppas jag) fram till den 10:e


Kommentarer
★ Martin Bring

Gärna pokerkväll för mig.



God jul i förskott!

2010-12-19 kl. 09:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback