Minus

2010-02-21 @ 12:45:36 | Allmänt
Sedan förra söndagen har jag spelat 3147 händer och backat 776.98 dollar.
Det betyder att jag sammanlagt sedan starten ligger back $54. Tur man hade en rejäl upswing tidgare för detta har varit bland det värsta jag varit med om. Om det inte ska fortsätta så här, så måste antingen jag lära mig att lägga AA, KK, AK och andra händer mot hårt motstånd, eller så måste mina motståndare sluta träffa triss,tvåpar och stegar hela tiden.
Jobbigt, men jag ger inte upp, det kommer att vända, det känns inte som om jag spelat jättedåligt, känns som en hel del otur. Klart att om man blir tiltad, så kan det rinna iväg, men brukar abrupt stänga ner alla bord efter en bad beat.
Funderar på att gå ner ännu mer i nivå alt. skotta på högre nivåer
Hittills lite drygt 9000 ipoker poäng avklarade av 155 000 för WSOP paketet. Lite lite eftersom det inte är så många veckor kvar, men vi får se, för att det ska gå så måste jag snabbt komma upp i nivå igen, samtidigt vill jag ju inte förlora hela rullen på betfriends på kuppen.

Annars har det varit en jobbig vecka med sjukdom och alldeles för lite jobb. Det är dyrt att vara hemma när man är konsult och bara får lön om man fakturerar.
Men två turneringsframgångar denna vecka iaf så plus SEK 25 000 på turneringarna denna vecka.
Fortfarande sammanlagd fyra i Sverigerankingen, de närmsta veckorna avgör om jag ska orka fortsätta detta året också.
Mycket poker och mycket OS har det varit på kvällarna och på dagarna har jag hittat lite nya pokerbloggar som är kul att läsa:
Dybbans pokerblogg
Jimmys pokerblogg
Mats Iremarks blogg
Pokerskulls bloggar

Tillsammans med Hasse Eskilssons, Peter Eichardts, Micke Norinders och Lina Olofssons blogg har man fullt upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback