Men kan en enda hand få lov att stå!!??

2010-07-18 @ 01:02:18 | Allmänt
Har de senaste två dagarna spelat bra poker, lite väl aggressivt ibland, men hellre det än vekt och passivt. Tyvärr så är det fortfarande så att jag startar turneringar för sent, så på Guts sov jag mig till finalbord och till sist en nionde plats:(
Låg bättre till än så när jag somnade med 16 spelare kvar.
Idag har jag spelat flera turneringar, spelat dem bra och om och om igen fått in pengarna som klar favorit, men fisken har dragit ut iaf. Så trött man blir!! Om det finns nån rättvisa så klonkar jag stort imorgon i söndagsturneringarna. Brukar i vanliga inte bry mig nämnvärt men ikväll var det lite för många idiotsyner som fick dra ut med sin två-, tre. eller fyroutare. Man kan ju ibland undra vad folk tänker när de synar, antagligen inte alls.
Har idag påbörjat min hantverkarbana med att riva bort lite panel och slå upp lite reglar. 5 timmars jobb ger 2000 spänn i fickan skattat och klart eftersom jag slipper betala en hantverkare som jag antagligen ändå behövt övervaka medan han jobbade. Så istället för att betala en hantverkare hutlöst mycket så ger jag mig själv de pengarna i lön. Det är ju inte precis "rocket science" och eftersom jag är rymdingenjör så borde ju denna bana inte vara något problem. Gäller bara att ha tålamod och inte tappa humöret.
Precis som med pokern......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback