Första semesterdagen

2010-06-16 @ 12:04:10 | Allmänt
Dagen började lugnt och skönt lite senare än vanligt och jag lämnade barnen till fotbollsskola, fritids och dagis. Sen var det genomgång av tidsuppskattningar för bygget, tidrapportering och annat som skulle skötas. Nu ska jag åka till fotbollsskolan och kolla på några matcher, sen hem och kolla lite på riktiga VM.
Sen lär det bli en hel del poker ikväll, om jag bara lyckas få in pengar på Guts. Strular med Visainsättningen.
Ska ta betssondelen av rullen och flytta dit tror jag, just nu har jag för stor del av rullen på ongame. Verkar vara väldigt bra turneringar på Guts, får väl bara hoppas jag har samma medrigg där som på mina andra favoritsajter. Ska försöka hinna/orka rapportera vad jag spelar för turneringar i bloggen, får vara försiktig så att jag inte jinxar mitt spel bara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback