Las Vegas nästa....

2010-06-15 @ 22:52:11 | Allmänt
Nu har jag avslutat mitt uppdrag och nu börjar uppladdningen inför Las Vegas på riktigt. Kommer att spela en del på nätet och får se om jag hinner med lite spel live också vilket vore kul.
Annars är det just nu vårt bygge som tar en del energi där jag just nu är otroligt trött på ohederliga byggare med saltade fakturor och orealistiska offerter. ibland har man bara lust att gå in och röja. Och det ska jag göra imorgon, om än inte bokstavligt. Jobbiga telefonsamtal men samtidigt ett VM i fotboll att se fram emot då Sander avslutar sin fotbollsskola med en VM-turnering, hans årskull ska vara Spanien.

Kommentarer
★ Andy

Spelar nog tisdag 22/6 på venetian.

Vad ska du spela?

2010-06-18 kl. 21:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback