Marsianen och stjärnorna

2010-03-28 @ 22:48:47 | Allmänt
Spelade återigen 250K GTD på PAF utan framgång.Inte så oväntat, har kommit fram till att på PAF där vinner jag bara satelliter men inga pengar
Spelade även Betfair frirullen till Tallinn men det gick inget vidare, utslagen av Legato igen, men bara att acceptera, han gjorde en stark syn när jag ställde med öppet stegdrag och han bara träffat andraparet.

Spelade även 12K GTD på Betfair men åkte direkt på dåligt spel. Så om det skulle bli lite plus ikväll fick jag lita på min gamla kassako SvS.
Spelade först Marsianen, SvS månadsturnering med 2000 i inköp. Fick efter ett tag frågan om vad det var för stjärnor man såg på min plats. Jag såg inga stjärnor i min klient men fick denna bild av min fru som gick in och kollade vad som stod på.....



Uppenbarligen har SvS återigen gjort en miss, eller så har de till sist insett att jag är en stjärna;)
Marsianen gick bra, dubblade snabbt med en triss mot AA, och låg bra till, när finalbordet började. Fick sedan ett par rejäla kalldushar, bl.a AQ mot AT där han rivrade en färg, och åkte till sist på 6:e plats när jag återhöjde allin med 88 och fick syn av AT, samma kille, och det slutade med att det låg två ess på brädan.
8 500 kr rikare, men jäkligt tiltad. Var övertygad om att få minst det dubbla.

Aldrig nöjd - Spotify

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback