"En av de bästa dagarna i mitt liv"

2010-05-23 @ 14:46:23 | Allmänt

Igår hämtade jag Sander hos en kompis där han lekt halva dagen. Fint väder var det i Stockholm så de hade spelat fotboll, badat och byggt lego. Det var då han sa att detta var "en av de bästa dagarna i mitt liv".

Hans syster och mamma är borta på klassresa så jag, Signe och Sander är hemma ensamma. Vi började med att ta ett bad i vårt badkar och vi hade otroligt kul, och det blev ordentligt blött i hela badrummet. Sedan tog vi lunch, och jag lämnade Sander hos hans kompis, medans jag och Signe cyklade till lekparken och gungade och åt glass. Sedan cyklade vi och hämtade Sander igen. Vi hade innan dess alla tre bestämt att kvällen skulle avslutas med att vi hyrde film och köpte pizza på Tomatis (Stockholms största pizzor!) Det var alltså med tanke på vad dagen hade innehållit dittills och med tanke på vad som komma skulle som Sander sa som han sa. Så nu vet man hur man ska lägga upp dagarna i fortsättningen;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback