Resultat

2010-05-31 @ 22:36:39 | Allmänt
Har den senaste veckan inte fått in några kanonresultat, med tanke på vilka lägen jag haft i turneringarna jag spelat. Kvalat till Ongames 250K GTD, men bust i den ganska omgående liksom i WSOP-kvalet hos PAF. Bägge två hade jag kvalat till för de biljetter jag vann när jag spelade Tuesday Triathlon. Det är tre stycken tävlingar med 2.20 i inköp. Bounty på PAF-Magda och PAF-Ola och för ett par veckor sen slog jag ut bägge, och då hade jag ingen aning om bountyn. Vann iaf turneringsbiljetter både på bountyn och på turneringarna och dessa växte sedan i olika kval till dessa två inköp. Har dessutom kvalat in till WSOP-kvalet den 6:e juni på PAF också. Spelade även ett litet kval till 40K GTD (500+10 i inköp)med övervärde på Betfair, och lyckades komma HU mot SuperLegato. Hade en 4 mot 1 chipledning men lyckades inte vinna en enda gång när jag hade honom allin. Legatoriggen slog till:( Ovan vid motrigg som jag är tog jag detta hårt....;)
Annars har det varit några finalbord på bodog och betfair senaste veckan, tyvärr stannade vinsterna vid strax under 1000 dollar per finalbord. Om någon har bot mot tilten efter en för tidig finalbordsbust så kom gärna med råd....så ska jag tala om vad ni kan göra med dem...... Väntar fortfarande på storklonken....den är på gång. Gäller bara att fortsätta spela bra och kanske en liten aning försiktigare. Samtidigt får man inte glömma att det är bättre att åka på för aggressivt spel än på för passivt spel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback