Hur skulle det vara....

2010-11-23 @ 22:49:50 | Allmänt

........om min fru Liv kunde låta bli att öppna fönstret i vårt sovrum hela tiden så jag slipper ligga och huttra? Jag menar, om hon inte ens sover i rummet så kan väl jag själv få avgöra hur varmt/kallt jag vill att det ska vara? Jag upptäcker det ju inte förrän på morgonen då jag undrar hur det kan vara så kallt.  Efter som Signe är som ett plåster på natten på Liv om hon ligger i samma säng så sover Liv hos Sander. Jag stör inte av vårt lilla plåster, tycker till och med att det är lite mysigt att Signe hela tiden vill ha kontakt om än bara med en liten kall fot.Men det vore skönt att slippa frysa......

...om man slapp förlora med bästa handen hela tiden? AA på K hög flopp, pengarna åker in, killen stoppar in med K9?!? En 9:a på turn.... Floppar sedan två par, mjölkar ut 2/3 av motståndarens stack bara för att se honom träffa bättre tvåpar på rivern.... Spelar rätt, tar bra beslut, har en jäkla otur. Var lättare innan när jag spelade lika många turneringar på en dag som jag nu gör på nästan en vecka, då kändes det inte så långt mellan klonkarna, nu känns det oerhört frustrerande.

Diskmaskinen lagad (måndags), bilen lagad (hämtad idag), så det blev hamburgare och film ikväll då Liv var borta på pokerskola med kompisar. "Den långa flykten" eller "Watership Down" som den heter i original. Både Siri och Sander tyckte den var jättebra. Har ni inte sett den är den ett måste......inget för de allra minsta dock, även om den är tecknad.


Kommentarer
★ Rickard

Tur för dig att du inte fick mina händer under ECOSTT:n i helgen. Där kan vi prata om att sämst hand stod varje gång. Åkte på bäst hand varje gång och när jag väl hade sämst hand så enoutade jag och tripplade upp med JJ mot KJ och AA. Så ja... jag hade ju hellre tagot att alla de andra stod och den förlorade då jag hade gått vidare men jag spelar nog hellre oh får in det bra än att drar ut, i den långa loppet alltså.

2010-11-24 kl. 11:18:27
★ rosjon

Om man åker när man fått in det med bästa handen har man ju gjort något rätt iaf. Men just nu vill jag bara vinna, På vilket sätt som helst........

2010-11-24 kl. 20:43:37
http://rosjon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback