Klubbpoker och dags för betyg

2010-11-30 @ 21:22:24 | Allmänt
Söndagen blev en besvikelse ur ranking synpunkt, gick riktigt uschligt. Bubblade en riktigt stor turre men kom åtminstone på 5:e plats i veckopotten, ett par små ITM. Inget att hänga i julgran alltså, men man får vara nöjd med det lilla. Torsdag blir det antagligen livepoker på klubben på söder med en pokerpolare som aldrig varit där innan. Han bor just nu i London och lever det glada livet som pokerspelare...d.v.s han lämnar aldrig lägenheten utan spelaronline  i stort sett dygnet runt. En kort visit i Sverige och lite livepoker. Förhoppningsvis har jag tid att dra till London nån gång i vår och besöka en klubb där...

Nu går det att sätta betyg på min blogg på http://www.allinblogs.com/svenska-pokerbloggar/fler-svenska-pokerbloggar/itemlist/category/118-r0sj0n så nu har ni chansen att säga vad ni tycker. Många höga betyg och jag skriver fler och lääääääängre inlägg. Dåligt betyg så slutar jag helt...eller nää, skriver mest för min egen skull faktiskt.

Annars är det just nu betydligt mer fokus på familj och jobb just nu än på poker. Mycket som ska hinnas med innan jul, men väldigt lite tid. Ingen poker alls måndag-tisdag, minimalt imorgon onsdag, live på torsdag, ska köra PAF Goldrushen via min iphone samtidigt om det funkar, har ju gjort det förr.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback