Hur går det?

2010-10-22 @ 16:54:00 | Allmänt
Jo tack, idag blev sovrummet där uppe klart äntligen. Fast nu kom jag på att det ska målas dörr också, nåja, så klart att vi skulle kunna flytta in om vi bara köpte nya sängar. Den gamla duxsängen vi har nu är drygt 40 år gammal och har använts av ett antal generationer, men nu är det dags att den får gå sitt öde till mötes.

Hade en uppdragsintervju igår på ett väldigt intressant uppdrag, om de väljer mig så börjar jag den 1:a november och då lär jag dra ner på spelandet utom på söndagar då det blir full satsning som vanligt.

Pokermässigt är detta hittills en ganska dålig månad, går i stort sett +-0, lite miniplus, och det är ju inte riktigt vad jag hoppats på, men eftersom de två tidigare månaderna varit så bra så får jag vara nöjd iaf. Å andra sidan behövs det bara en klonk eller två så är det en helt ok månad, och det känns som om jag förtjänar det efter ganska bra spel sista veckan. Visst gör man fel bedömning i vissa situationer, men oftast så är det rätt beslut, så jag får vara nöjd. Blir väl en del turrar ikväll.

Ikväll är det bara jag och ungarna, så det blir väl film, idol, läsk,chips och burgare framför tv:n. Liv är ute och käkar tjejmiddag på Gondolen. Lyxlirare;)


Kommentarer
★ jos

hallå rosjon.tänkte kommentera val av pokerchips.monte carlo från magnus a är utmärkta för det priset.tre kroner markerna är svåra att skilja på 10 100 och 500 i verkligheten. ha en bra kväll med kidsen häls jos kristinehamn

2010-10-22 kl. 18:35:04
★ rosjon

Tack, då blir det inte tre kronor iaf, ska kolla om det kan vara samma problem med swedish poker paketen. Snart är draktämjaren slut och lillan ska läggas, idol för de lite äldre, poker i sängen bredvid signe för mig;)

2010-10-22 kl. 19:38:12
http://rosjon.blogg.se/
★ donRollo

Jag råkade se din "walk bacl to Houston" i femhundringen på SvS. Riggat? Nä... Men sjukt osannolikt... Och trist för han med KK... Kämpa på :)

2010-10-22 kl. 22:11:12
http://www.donRollo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback