In the black!

2010-10-30 @ 12:49:51 | Allmänt
Denna månaden har inte varit rolig på Ongame, har känt mig motriggad på PAF. Visserligen är resultatet på PAF en aning bätre än nedan då inga PAF-specifika turneringar finns med (trots att sharkscope påstår att de monitorerar dem med), men det rör sig kanske om 900 dollar mer plus på sista 70 turneringarna. Inga satelliter som gått bara på PAF  är med här heller, de som gett paket till kryssningar och SM, vore intressant och se om det verkligen betalat sig att kvala. Nu är jag äntligen plus igen och jag är övertygad att även denna Ongame graf ska se ut som de andra när jag kommer upp i lite drygt 1000 turneringar. Lite drygt 70 turrar på PAF-Ongame denna månad, mindre än jag trodde, men lär bli 5-6 stycken till innan månaden är slut.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback