Inte direkt nåt flyt nu.....

2010-10-12 @ 10:50:06 | Allmänt
.....varken i byggandet eller pokern. Ramlade precis ner från stegen när jag var på väg ner från att ha fäst blecket under vår franska balkong. Så nu sitter jag i soffan med småont lite varstans och rejält ont i bägge benen. Och inte lyckades jag få fast alla spikar heller. Inväntar mina föräldrar som ska komma upp i veckan och hjälpa mig med det sista. Då få vi försöka skruva fast blecket istället. 
Igår så spelade jag riktigt bra men åkte istället på sjuka utdragningar. Mycket 2outare och 1 outare som satt igår för mina motståndare. Ibland undrar man om de överhuvudtaget tänker innan de synar? Mycket konstiga syner med jättedåliga händer för stora stackar. Men visst gör man misstag själv ibland och det är ju deras misstag jag kan tjäna på. Men jag respekterar mer om en motståndare stoppar in hela sin stack först med en superdålig hand än någon som synar med en mellanhand som de måste veta är slagen. Ibland kan de ju knappt slå en bluff;)
Hade lite otur ibalnd igår också med QQ mot KK, KK mot AA, rena setups. Träffade många stegar när de fick färg och set mot överset o.s.v Dessa lägen kan man inte göra mycket åt, bara hoppas man är på rätt sida nästa gång.

Nu blir det högläge på benen ett par timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback