Sick

2010-10-13 @ 12:28:00 | Allmänt
Igår kväll var det mycket som var sjukt, setups, och sjuka utdragningar. Är inte riktigt van vid att vara på den förlorande sidan, jag lyckades dock kontrollera tilten hjälpligt och när jag åkte i sista turneringen så var det precis vad jag orkade med i utdragningsform.
Full av förtröstan då mitt spel fungerar bra just nu.

Tyvärr är Signe också sjuk igen, bara förkyld men igår var hon riktigt hängig, idag är det lite bättre men det är inte kul med motgångar, då gråts det lätt en skvätt. Själv uppdaterar jag konsultprofilen ochkvistlackar och  målar foder i källaren de stunder hon kan underhålla sig själv. Efter lunch blir det iväg och köpa mer färg.

Kommentarer
★ donRollo

Tjena Rosjon.



Att lira turrar är som att jonglera med dynamitstavar. Det går fint - det går fint - POFF - det gick åt helvete!



Ett ynka misstag slash stolpe ut och man är long gone. Fast det är ju det som är tjusningen med turrar tycker jag.



Vi hörs.

2010-10-13 kl. 15:14:21
http://www.donRollo.se
★ Pokerpappa76

Jobbtankar, husrenovering, sjuka barn, virus i luften och annat som tröttar ut hjärnan. Det kan ju också påverka en del... Piggare huvud och tålamod så står du snart på vinnarnas sida igen!

Vi ses i morgon på Gold Rush-turren!

/Marcus

2010-10-13 kl. 22:25:22
http://www.firstpoker.se
★ rosjon

Det vände igår kväll, vi ses på Gold Rush turren, både Marcus och Rolle hoppas jag.

2010-10-14 kl. 18:46:51
http://rosjon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback