3 dagar kvar.....

2010-09-16 @ 18:57:59 | Allmänt
Ett enda finalbord på de senaste två dagarna, ovant. Hade tyvärr problem i onsdags då någon på bredbandsbolaget lyckades göra fel, vilket betydde inget spel på Ongame. Bygget går långsamt och inget blir klart. Känns jobbigt just nu och jag vill bara få allt klart, men får vänta. Rörmokaren skulle dykt upp idag men dök aldrig upp, och precis som vanligt när det gäller hantverkare får man ingen förvarning och ingen förklaring. Nåja, han har inte fått betalt än, bäst att vänta tills jobbet är klart. Valet känns ju helt kört, men jag tror inte ett dyft på rödgröna blockets opinionsundersökning. Men de behöver hopp annars får de aldrig nån som röstar på dem. Nu blir det alliansen för min del istället, allt för att försöka minska risken att SD får vågmästarrollen. Fick som förslag att rösta MP och hoppas på att alliansen bjuder med dem om SD får en vågmästarroll. Känns osäkert men aptitligaste alternativet för mig egentligen. SD fortsätter med det ena håresande uttalandet efter det andra. Nu sist sa en toppman i trollhättan att invandrare hade en gen som gjorde att de var mer aggressiva. De kan verkligen sin rasbiologi de där killarna????!!!! Om någon fortfarande inbillar sig att detta parti är rumsrent så kanske väckarklockan ringer när man hör sånt!?? Odemokratiskt och fullt av rasbiologer, inte ett parti man röstar på om man är normal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback