Dörr

2010-09-23 @ 10:45:08 | Allmänt
Så, nu sitter dörren i på övervåningen, nu ska den kvistlackas och målas. Foder,smygar och lister kvar, sen är rummet däruppe klart! 20% kvar men lär väl ta 80% av tiden;-) Långsamt framåt. Får se hur mycket jag hinner idag och imorgon, sen är Liv borta med sitt företag hela helgen, så då lär det vara fullt upp med annat för mig.


Pokermässigt så blev det en 9:e plats igår i Sverigerankingen, inte vad jag hoppats på men ska det bli bättre måste ens händer stå på finalbordet. Blev dock en plats i månadsfinalen vilket var lite det jag sikatde på, det är där man får ut värde av att spela i rankingen. I övrigt spelade jag knappt någon poker igår, alldeles för trött på kvällen efter att inte kunnat sova under dagen. Får se hur mycket det blir ikväll, om det är något roligt GSOP event.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback