Insnöad

2011-04-02 @ 08:28:50 | Allmänt

Passar väldigt bra med tanke på mitt nick på PAF, MrSn0w

Grattis till min fru som vann en turnering igår på SvS!

Sitter och spelar och upptäcker att jag gamblar otroligt mycket i början av turneringarna just nu, skärper inte till spelet förrän/om jag lyckas få ihop lite marker. Bra eller dålig strategi? Arnold Snyder skulle nog säga bra, de flesta andra är lite mer konservativa. Tror jag ska gambla mer i vissa turrar, och mindre i andra.
Tålamodet tryter, då känns AJoff som en rätt ok hand UTG ändå, för att inte snacka om 78s.

Kommentarer
★ Rivermannen

Det var väl inte fredagsfighen din fru vann?

2011-04-02 kl. 12:50:24
★ rosjon

Nej, Texas djup som började 21.00

2011-04-02 kl. 19:01:20
http://rosjon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback