Svårt med handhistorik

2011-04-27 @ 19:22:11 | Allmänt
Verkar inte gå att hitta något bra verktyg som är gratis att spela upp HH från SvS med. PokerXfactor visar ju inte upp moståndarnas hålkort som de ska tyvärr, HH Converter har slutat fungera sen SvS bytte format. PokerOffice fungerar inte alls, HoldemManager missar en del händer, bara PT3 verkar fungera helt ok. Får se om jag kan spela upp historiken i PT3, spela in den med Camtasia och sedan lägga upp den som en film. Som sagt lite väl mycket jobb tyvärr. Hoppas det jag lagt upp hittills fungerar ok iaf.

Kommentarer
★ Natalie

Jag måste säga att jag verkligen diggar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-05-08 kl. 11:36:26
http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback