"Det bidde en full galauniform"

2011-08-10 @ 15:56:53 | Allmänt
Ni kommer säkert ihåg sketchen/sagan om skräddaren som till slut levererade en tummetott, trots utlovad kostym. Trodde jag skulle in och ta bort en del av menisken, men de valde att göra den stora operationen direkt. Så nu ligger jag här lite morfingroggy (" the good stuff") med benet i stort paket. Har testat att gå några steg och det känns en del, men morfinet funkar ändå ganska bra. Just gör det faktiskt mest ont därbak där det tog senan till mitt nya korsband. Har inte riktigt kunna tänka på eller oroa mig för operationen nu innan då det finns annat betydligt värre som upptar mina tankar. Nu håller jag på att somna mitt i skrivandet, så det får räcka för nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback