Nej!! Inte en sån söndag till

2011-08-28 @ 21:04:25 | Allmänt
Lyxleppe hoppfullast hittills ikväll. Fem personer limpar (BB är 100) in i Söndagssteken, jag återhöjer på lilla mörken till 800. Sitter nu med 3800 kvar, med AQ på handen. Floppen kommer AQx, ett ruter. Jag checkar eftersom två stycken synade innan flopp, någon borde försöka ta hem potten, men nej då, de checkar efter. Nu kommer ytterligare ett ruter, en knekt. Jag bettar ut drygt halva potten, får en syn. Rivern ett tredje ruter, jag bettar och vi är allin. Lyxleppe vinner med 86 i ruter. WP, din hoppfulla %/&%/&€/&€"""#

Forsättning följde med HoLe som som passande nog drog in hålpipan i 500krs och S-Mattsson som i Shoot-Outen, jaga färg hela vägen  trots bet pre, bet flopp, reraise s-mattsson, re-re-raise av mig, syn av herr mattsson. Bettar sedan ut på turn halva potten och han synar igen. Och drar in färgen på rivern. WP

IrGlisk lyckas sedan hitta syn för 20% av sin stack efter min reraise med JTs. Han floppar stegen när jag floppar tvåpar.......

Kommentarer
★ Josse

Tur att du berättar om dina bad beats, ingen annan lider ju av dom. Så det blir ganska intressant.

2011-08-28 kl. 22:12:04
★ rosjon

Man måste tycka synd om sig själv, ingen annan gör det ju

2011-08-28 kl. 22:49:30
http://rosjon.blogg.se/
★ Stefan

Lyxleppe är sig lik! ;)

2011-08-28 kl. 23:24:28
★ Josse

Hehe

2011-08-30 kl. 15:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback