Las Vegas 1 juli - Ensam i DownTown

2011-07-02 @ 00:02:39 | Allmänt
Så börjar det äntligen bli dags att åka hem igen, borta bra men hemma bäst. Tack vare Andy och Mattias sällskap här i downtown har resan varit lyckad, utan dem hade jag antagligen gått och pratat för mig själv och inte hittat på så mycket nytt annorlunda och roligt. Mattias är verkligen en utomordentlig guide. 
Ligger nu, efter ytterligare en kort tur till Premium Outlets, vid poolen och tar en Frozen Margarita. Tog dessutom några åk till i vattenrushkanan, så långsamt som möjligt för att verkligen hinna uppleva de sista 10 m genom hajtanken. Det var dock inte så lätt att få ner farten, och det sprutade rejält med vatten, men lite bättre blev det.



Igår kom Mattias flickvän Linda, en väldigt trevlig norska som gillar Las Vegas lika mycket som vi andra.
Både jag och Andy hade redan hunnit åka ur The Grand Series of Poker, men jag spelade riktigt bra och åkte till sist på en setup, med floppad triss mot floppad stege.
Nu har Mattias lovat slut på Ove Sundberg och ska nu testa på lyxlivet på Palazzo och The Strip i två veckor. Verkade som det blir lyckat då de blev uppgraderade efter $50 dollars tricket. Andy bor numera på Flamingo på 24:e våningen med utsikt över Ceasars Palace, det var bara för mig tricket inte funkade, typiskt, men spela roll, har verkligen bott bra på Nugget.

Firade sista kvällen i Las Vegas i går kväll med middag på Vic & Anthonys på Golden Nugget. Försov mig på hotellrummet, verkar som jag bara kan sova riktigt hårt svensk nattetid, men väcktes av Andys påringningar på mobilen.









Nyvakenheten gick snabbt över och vi fick en riktigt bra middag och en trevlig kväll, säga vad man vill om amerikaner, men de kan verkligen laga till gott kött.
Avslutade med lite cashgame innan vi tidigt imorse gick och la oss trötta men belåtna.

Mattias pärlor:
Sagt av Mattias vid pokerbordet, där han bar en t-shirt med de tyska färgerna samt använde sin tyska card protector:
"German? No, I'm Swedish, I'm just color blind"


Kommentarer
★ Smsa Låna

Intressant sida! Det märks att du gillar att skriva!

2011-07-19 kl. 02:06:50
http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback