Ingen ork...

2011-06-15 @ 21:41:03 | Allmänt
...att blogga. Just nu är jag inte på topp vare sig det gäller poker eller annat. Jag spelar inte min bästa poker just nu och dessutom har jag inte turen med mig vilket inte är en bra kombination. De hoppfulla drar däremot ut som om de aldrig gjort annat. Tappade ledningen i Topp100 och åkte på en äcklig setup i dagens ranking. 
Dessutom är knäet rikigt dåligt, fortfarande dålig stabilitet, ska på magnetröntgen för att kolla ligament och menisk. Ser knappt framemot Las Vegas, riktigt jobbigt att behöva ha ortos i 45 graders värme. Även andra omständigheter gör att det just nu är svårt att hålla humöret på topp.

Kommentarer
★ Pokerpappa76

Hoppas det vänder med allt! Skickar goda tankar och positiv energi till en go gubbe och hans familj!

/Marcus

2011-06-17 kl. 22:51:27
★ TGrinder

Håller med föregående talare! Kämpa på och håller tummarna för att du springer bra i Vegas. Du är en inspirationskälla för oss yngre pokerspelare!

2011-06-18 kl. 02:46:10
★ rosjon

Tackar för de uppmuntrande orden!

2011-06-19 kl. 14:01:00
http://rosjon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback