91 st kvinnor

2011-03-10 @ 19:42:31 | Allmänt
91 st kvinnor spelade igår Magdas Goodiebag. Visst, inköpet är lågt, men att få ihop 91 kvinnor i samma klient är imponerande. Själv tycker jag det är väldigt roligt att raila Liv, även om jag blir sjukt tiltad när det går dåligt för henne. Vissa som spelar denna turnering skulle behöva ett varv till i Magdas pokerskola, kanske är dags att köra en online variant? För väldigt många behöver inse att man ska höja mer än minraise;) Men blandat med dessa hoppfulla finns det en hel del kvinnor som jag spelat med både live och online som jag har grym respekt för.

Om nu Magda lyckas dra 91 st spelare till sin turnering, varför dyker det inte upp det dubbla på PAF Goldrush? Bättre värde får man leta efter och det är bra mycket roligare att spela i en serie turneringar än bara enstaka turrar, och det måste vara fler än jag som tycker så eftersom SvS lyckas dra tredubbelt antal utan ett enda öre extra. Ibland önskar man att man kunda ta tag i varenda spelare i Sverigerankingen alias Topp100, skaka om dem och få dem att fatta att de kunnat spela billigare på PAF och dessutom fått extra värde.....
Jag är inte sponsrad, jag får inte ett öre av PAF, själv är jag en stor donator, så även om detta verkar som reklam så är den välmenad och uppriktig. Precis likadant känner jag för Everest som ger bort c:a  $7 000-$10 000 i veckan i extra värde i sina $109 turneringar.

Kommentarer
★ Söppärj

Ja, helt obegripligt att inte fler spelar Gold Rush. Hur många blev det ikväll?



Var själv inte med då jag var på Söderklubben o vann en shorthanded-turre. Bara 28 man med men sjukt kul då strukturen var perfekt. Average var aldrig under 30 BB, så det var mycket spel. Trevligt folk runt bordet dessutom.

2011-03-11 kl. 00:35:31
★ rosjon

Grattis! Kul att vinna oavsett antal spelare!

Blev typ 60 spelare i goldrush och jag spelade för okoncentrerat och åkte tidigt.

2011-03-12 kl. 15:00:57
http://rosjon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback