Chocken!

2011-03-07 @ 10:15:32 | Allmänt
Glömde ju berätta att medan jag fegade mig ner i två svarta backar tillsammans med mina mycket modigare barn åkte Liv Chocken, som är nordens brantaste pistade backe. Speciellt med denna backe är att den inte blir brantare och brantare utan det finns en kant och ett stup, snacka om Chock. Endast för avancerade åkare stod det på skyltar på vägen dit. Hade jag vetat hur farlig den var hade hon aldrig fått åka den!


Hemma nu på förmiddagen med min illamående dotter, och summerar söndagen med en 4:e plats i Goldrush, med plats i månadsfinalen. Godkänt men inte mer då en av de värsta konkurrenterna fanns kvar:(
ITM precis i Everests $50000 garanti, 50 betalda platser, jag kom på just 50:e plats.

Inget bra spel direkt, lätt-tiltad igår, blir så när man inte har tillräckligt stor volym. Måste höja min lägsta nivå, men är ganska nöjd med min högsta nivå just nu. Skulle bara behöva spela på den nivån oftare. Svårt att skärpa mig i början av turneringar, går mycket på autopilot, eller gamblar för mycket. Något att tänka på tills nästa pass..... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback