PS3, The One och en 19:e plats

2011-03-14 @ 19:08:48 | Allmänt
Igår var det fullt upp med undanplockande, sorterande och flyttande. Hann med en tur till tippen också. Ingen rolig dag, men klart tillfredställande att bli av med en del och få lite bättre ordning.
Idag kom jag så hem till det städade huset och det var otroligt skönt, och kändes otroligt lyxigt.

Igår var det som vanligt många turneringar på programmet, gick inte bra i någon av dem, förutom 50K garantin på Everest. Mina AA sprang in i trissar, mina KK sprang in i AA och mina drag drog inte ut. Blev iaf en biljett till the ONE satelliten värd 336 dollares och en 19:e plats i 50K garantin. Finns det något värre än att missa finalbordet efter så många timmar. Man är inte nöjd, det kan jag lova. Blev lite pengar iaf, men man räknar ju redan då med några tusen, inte några hundra. 

Mellan tippen och undanplockandet igår hann jag skicka in en motivering till varför just jag var värd ett Playstation 3 med Singstar, ett pris man kunde vinna på Svenska Spel om man deltagit i deras Schlagerpoker, vilket jag gjorde i lördags. Ingen vinst då, men det kom ett mejl i eftermiddags med meddelandet om att jag vunnit ett Playstation 3:) Berättade för Liv, som berättade för ungarna, som blev överlyckliga. Siri har velat ha Singstar ända sen en kräftskiva med mitt bolag i samband med att vi startade och Sander kommer till att lägga alla sina pengar på NHL11. Och jag ser fram emot att få kolla blue-ray filmer. Jag litar på att Lars-Erik på mitt jobb kommer att guida mig fram i PS-djungeln.

Kommentarer
★ S

Hejsan.



Tack för en bra blogg.



Har du några bra tips på bra turneringar på Full Tilt. Vill helst att inköpet ska var mellan 10-100 dollar.



Har velat spela på tex Everest men då jag enbart har Mac dator så funkar det inte så bra.

2011-03-15 kl. 11:24:33
★ rosjon

Dåligt med tips om Full Tilt, spelar inte där p.g.a skattemässiga skäl och att deras turneringar oftast har så många spelare och de tar för låmg tid. Kör också mac men kör enbart windows. Men borde finnas en massa bra programvaror som rullar på mac och möjliggör att köra win-program samtidigt.

2011-03-16 kl. 18:34:46
http://rosjon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback